Тип: | Фитнес клуб | Телефон: | (050) 364-15-45, 593-95-85 |
Город: | Киев | E-mail: | |
Адрес клуба: | Сайт: | ||
Будем признательны, если Вы скажете администратору, что нашли Фитнес-клуб Спорт Лайф (Теремки) на сайте Спортивные клубы Украины.
Поделиться с друзьями информацией о фитнес клубе:
7 ноября открылся фитнес-клуб сети Sport Life на Теремках 2. Новый клуб является неотъемлемой частью инфраструктуры ЖМ «Лико-Град».
Общая площадь клуба — 7500 кв.м.
Главные преимущества клуба:
- олимпийский бассейн формата 50х25 м;
- детский бассейн и бассейн для грудничков, детская Академия фитнеса с учебными и развивающими классами;
- банный комплекс с двумя русскими банями, римской парной, финской сауной и джакузи;
- три тренажерных зала с грузоблочными и силовыми тренажерами;
- кардиотеатр;
- три универсальные студии для групповых программ и студия сайкла;
- шесть сквош-кортов;
- солярий;
- салон красоты;
- кабинет массажа.
Если вы нашли неточность в описании клуба или хотите поделиться фотографиями клуба – высылайте их по адресу .
Фактично 1/3 від всього часу дії договору (1 рік) немає гарячої води.
На питання, яким чином з дитиною трохи старше року ходити в басейн, не кажучи про мої незручності, є дві відповіді: читайте, що підписували, оскільки Клуб не несе за це жодної відповідальності, або йдіть в інший клуб, мабуть, за версією Клубу, клієнтам з Борщагівки краще всього з дитиною їхати на Троєщину.
Як з цим боротися? На численні скарги до книги скарг жодної нормальної відповіді. На письмову скаргу щодо подовження дії карток або компенсації моральних збитків отримано відповідь, яка, на жаль, не збереглась, суть якої - йдіть ви, шановний, туди подалі…
Мабуть, подібних скарг було багато, тому що сам директор Клубу, Пастушенко В.М. листом від 04.12.2017 на мою адресу повідомив наступне: «Виконавець (тобто Клуб), піклуючись про інтереси Замовника (мене), пропонує продовжити строк дії Клубних карт Клієнтів згідно з договором….на ПЕРІОД ВІДСУТНОСТІ ВОДОПОСТАЧАННЯ».
Перше, що прийшло на думку, невже дійсно Клуб піклується про мої інтереси.
Однак не все так просто.
Підійшов з цим листом в грудні 2017 року до відділу сервісу. Перша реакція «фахівців»: хто вам таке написав, ми нічого не знаємо, до побачення. Теж саме сказали в центральному офісі. Через тиждень на мою скаргу сказали, що ми будемо уточнювати. Уточнювали фактично місяць. В кінці січня, після скарги, повідомили, що дані внесено і направлено в центральних офіс на погодження.
Одночасно в книзі скарг та пропозицій я повідомив, що приймаю пропозицію Клубу, на всяк випадок. І що ж далі, а нічого. Інформації немає, хтось захворів, вам перетелефонують і т.д.
І це з початку грудня і станом на 06.02.2018, коли термін дії моє карти закінчується 08.02.2018.
У мене виникає питання: директор ТОВ «СПОРТ-ФОКС» Пастушенко В.М. неуповноважена чи некомпетентна особа, оскільки підписала лист, на який всім начхати, чи в Клубі працюють ІДІОТИ??!!!
Ще одне питання, що мене турбує, це дурнуваті спам смс повідомлення. З дати укладання угоди попросив не надсилати цей спам мені. Написав безліч скарг. ЖОДНОЇ реакції. Шлють свою дурнувату рекламу. Невже після такого ставлення хтось буде до вас ходити??